ügyfél menedzsment

az ön mosolyáért dolgozunk

Dr. Nagy-Markó Lídia

Ügyfélszolgálati vezető, pénzügyi munkatárs

Szakértelem

Diplomámat 2007-ben a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán, Pénzügy szakon szereztem. Ezt követően kereskedelmi bankoknál dolgoztam lakossági, majd pedig private üzletágban.

A Vitadent Fogászat és Fogtechnika tevékenységét, barát és elégedett páciensként több mint 20 éve, munkatársként pedig 2014 nyara óta követem.

Főbb feladataim és felsőségeim a Vitadentnél, a pénz és munkaügyek teljes körű ügyintézése, kapcsolattartás az egészségpénztárakkal, külföldi kereskedelmi partnerekkel, bankokkal és a könyvelőnkkel. Az orvosok munkarendjének és idejének beosztása, az optimális leterheltség és a magas fokú pácienselégedettség biztosítása mellett, valamint közreműködöm az új informatikai rendszer bevezetésében és a marketing megjelenéseink kialakításában.

Végül és nem utolsó sorban pedig én fogadom az Önök hívásait, valamint igyekszem megteremteni a barátságos, kellemes légkört már a váróterembe való belépés első percétől fogva.

Mivel számomra igen fontosak az emberi kapcsolatok az különösen nagy öröm, hogy minden visszatérő páciensünk régi jó ismerősként tér be hozzánk és mosolyogva távozik. Ha Ön még nem tapasztalt hasonlót egy fogorvosi rendelőben, úgy remélem hamarosan találkozunk!

ORVOSAINK

ASSZISZTENSEINK

PÁCIENS MANAGEMENT

FOGTECHNIKUSOK